piątek, 6 lipca 2012

WAKACYJNY LOOK

             Za oknem pogoda jak najbardziej na plus. Fala upałów sprawia, że najchętniej nie zakładałabym nic! Jednak dziś chciałabym zaprezentować lekki look, w którym czuje się bardzo komfortowo mimo temperatury, która na słupku rtęci dochodzi do 37 stopni. Prezentuje dziś koronkową kamizelkę, która można przedstawić na wiele sposobów. Ja wybrała te dwa, które najbardziej mi odpowiadają.
Pierwszy zestaw połączyłam z białym topem, szortami, oraz sandałkami w kolorze koralowo-beżowym.
Druga propozycja, która na pewno sprawdzi się idealnie na plaży, bądź basenie to kamizelka pod która zamiast topu, postawiłam na stanik od stroju kąpielowego. Obie stylizacje idealnie pasują dla osób, które tak jak ja cenią sobie prostotę i wygodę. 









kamizelka - h&m / szorty - redstar / top - h&m / góra od stroju - river island

6 komentarzy:

  1. świetny look, jak najbardziej na te upały co są obecne :)
    zapraszam do siebie :

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudoownie stylizacje tworzysz . masz tez bardzo ladna i szczupla figure ! tylko pozazdroscic ! ;pp

    zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja!
    Serdecznie chciałabym Cie zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć figury. A ten outfit jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. za to ja Cię zapraszam do zarejestrowania się na http://shinybox.pl/?ref=d7bbc8f
    Przy uzyskaniu 100 pkt. dostaniesz kosmetyki za darmo, 20 pkt.dostajesz za wypełnienie formularza czy tam quizu. A potem jak prześlesz koleżankom swój link polecający, który Ci wykreują to dostaniesz dodatkowe pkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You design gorgeous dresses. Additionally, you have a lovely, thin physique.
    Wholesale Women's Clothing

    OdpowiedzUsuń