środa, 4 lipca 2012

DOMOWE SPA

        Pomysł na zrobienie własnego peelingu zaczerpnęłam  z jednego z programów telewizyjnych o tematyce 'najlepszych i skutecznych kosmetyków'. 
Jednak teraz już wiem, że nie tylko ja postanowiłam zachować w kieszeni 200zł i zrobić idealnie taki sam peeling sama! 
Fora internetowe są przepełnione masą przepisów na owy specyfik. Ale ja stworzyłam swój własny i powiem szczerze, że sprawuje się idealnie.
PEELING KAWOWY - bo o nim tu mowa, idealnie wygładza skórę, dodatkowo wspaniale pachnie,
 i co najważniejsze możesz go zrobić sama w swoim domowym zaciszu za mały wkład finansowy.

Mój przepis:

3 łyżki parzonej kawy (może być nie parzona, zależy kto jak woli)
2 łyżki cukru lub soli
1 łyżka żelu pod prysznic (najlepiej sprawuje się bez zapachu)
1 łyżka cynamonu.
Wszystkie składniki razem wymieszać i gotowe!

Dla lepszego efektu wygładzającego warto po kuracji posmarować skórę mocno
nawilżającym balsamem.
Polecam balsam (GARNIERA - Nawilżająca Pielęgnacja), jak dla mnie idealny!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz